سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سنجان

حوزه/ جلسه هماهنگی پذیرش سال جدید حوزه علمیه خواهران با حضور جمعی از طلاب سفیران رضوان در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان استان مرکزی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح روز سه شنبه جلسه هماهنگی پذیرش سال جدید حوزه علمیه خواهران با حضور حجت الاسلام محمد فاطمی نیا امام جمعه شهر کارچان و جمعی از طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان استان مرکزی برگزار شد.

در ابتدا خانم قاسمی مسئول کانون سفیران رضوان گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در سال جاری ارائه داد و سپس حجت الاسلام فاطمی نیا بیان کرد : امروز زمانی نیست که ما دست در دست گذاشته و شاهد بی‌راهه رفتن جوانانمان باشیم. باید راه درست را برای آن‌ها تبیین کنیم.

وی گفت: اگر مسیری بهتر از طلبگی بود، خوبان عالم از پیامبران و اولیاء و بزرگان این مسیر را نمی‌پذیرفتند. این مسیر، مسیر حق و درست است.

امام جمعه شهر کارچان با اشاره به طلاب تصریح کرد : قدر طلبه شدن خود را بدانید. طلبه با عمل خود می‌تواند کاری انجام دهد که امام زمان(عج) به‌دنبال دیدار حضرت باشد. این امر نشانه آن است که ما به چشم امام زمان(عج) آمده‌ایم.

حجت الاسلام فاطمی نیا خاطر نشان کرد: طلبه شدن آسان است، اما طلبه ماندن مهم است و هر کسی در این راه نمی‌ماند. چه کاری بهتر از این که بتوانیم به کسانی که این مسیر را نمی‌شناسند، راه را نشان دهیم و آنان را هدایت کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha