سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام حسینی پور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری اجلاسیه اساتید گروه های علمی مدارس استان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد از برگزاری اجلاسیه اساتید گروه های علمی مدارس استان خبر داد و گفت: این اجلاسیه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور مسئولین دفتر امور اساتید معاونت آموزش حوزه های علمیه در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ گروه علمی در گرایش های ادبیات عرب، فقه و اصول، علوم قرآن و حدیث و علوم عقلی و کلام در مدارس استان فعال بوده و تعداد ۱۱۳ نفر از اساتید استان در این گروه ها حضور دارند که جلسات آن به صورت ماهیانه برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد پیرامون برنامه های اجلاسیه اظهار کرد: در روز اول پس افتتاحیه و انتخاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ها، اساتید در سه کمیسیون آموزش و پژوهش، تربیت و تهذیب و کمیسیون بررسی و ارزیابی تحصیل مجازی حضور پیدا کرده و بحث درباره موضوعات خاص آن کمیسیون پرداخته و در عصر آن روز اعضای هیئت رئیسه در جلسه ای مشترک به جمع بندی نظرات می پردازند.

همچنین در روز دوم اجلاسیه سخنگویان کمیسیون ها گزارشی از روند برنامه ها بیان می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha