شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رهبر معظم انقلاب

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی سلام ویژه و گرم رهبر معظم انقلاب را به شرکت کنندگان در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امروز در دهمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان‌های تهران، البرز و سمنان که در محل مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران در حال برگزاری است، سلام ویژه و گرم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را به شرکت کنندگان در این اجلاس ابلاغ کرد.

وی، نقش جامعه مدرسین را در حراست و پاسداری از انقلاب مهم برشمرد و گفت: رصد و برنامه ریزی از موضوعاتی است که سرلوحه جامعه مدرسین است و قطعا این امر موجب خشنودی و رضایت رهبر معظم انقلاب خواهد بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به حمایت و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی و ارزش‌های دینی اشاره و تأکید کرد: با همه تبلیغات سوء دشمنان و القای یأس و ناامیدی که صورت می‌گیرد، مردم ما پای انقلاب هستند و مردم با حضورشان در عرصه‌های مختلف همچون راهپیمایی‌ها، اربعین‌ها و عاشوراها همه طراحی‌ها و القائات دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی اظهار کرد: راهپیمایی عظیم اربعین و همچنین راهپیمایی میلیونی اخیر ۲۲ بهمن امسال با همه مشکلاتی که مردم دارند نشان داد مردم پای نظام و ارزش‌ها ایستاده‌اند و دشمنان به فضل الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ان شاءالله این پرچم به دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر (عج) برسد.

انتهای پیام

ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به شرکت کنندگان در اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • المُدَرِّس CA ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 1
    ﷽. سرزمینِ غیرت، سلام 🇮🇷! قیاممون میشه جهانی 🌏! /قدس را به زودی پس میگیره، ارتشِ صاحب زمانی! /تو مسیر عاشقی موندم /واسه ی این حرم شدم سنگر /مثل آرمان علی وردی /مثل آرشام و علی اصغر! ... الْعِزَّةَ لِلَّه! ✿ بَشِّرِ الْمُنَافِقِينَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِيمًا (به منافقان بشارت ده كه مجازات دردناكي در انتظار آنها است). الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ أَيَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا (همانها كه كافران را، بجاي مومنان، دوست خود بر مي‏گزينند، آيا اينها مي‏خواهند از آنان كسب عزت و آبرو كنند با اينكه همه عزتها مخصوص خدا است) ✿ الْعِزَّةَ لِلَّه! نِمیره حزب الله ... زیرِ بارِ ذلت یه لحظه هر گز! سلام فرمانده! ما هر روز سرود و سردار و سلام میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! با شیطان مشارکت نکنیم! با شیطان بزرگ - که جز فریب به شما وعده نمی‌دهد - مشارکت نکنید! به صدای شیطان گوش ندهید! با موسی مشارکت و مجالست کنیم! با امام خامنه ای مشارکت و مجالست کنیم! با مردم مقاومت مشارکت و مجالست کنیم! یا شریک القرآن، یا شریک الاعمال! وَاجْعَل لِّي وَزِيرًا مِّنْ أَهْلِي، هَـٰرُونَ أَخِى، به وسیلۀ او پشت مرا محکم کن، و او را در کار من شریک کن! 🔸«یا أخا الشرک تمهّل /احترس فالنصرُ قادم /قالها الله سأخزی /کل جبارٍ و ظالم /کیف غرّتکَ الأمانی /لیسَ مِن أسیافی عاصِم /ذا نداءُ الثأرِ دوّی /لابی مهدی و قاسم! لابی مهدی و قاسم! / نحن أشبال المهندس و سلیمانی المُدَرِّس! ما فرزندان مهندس و سلیمانیِ مُدَرِّس هستیم! /از آنها هویت میگیریم! ما قدرت حیدری هستیم!»( https://www.yjc.ir/00VXhI)🔸 «ما از خیل دشمنان سریم، ما از نسل فتح خیبریم»! دشمنان به فضل الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ان شاءالله این پرچم به دست مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر(عج) برسد! 🇮🇷🌏🇵🇸