دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
معصومه شریفی

حوزه/ شریفی با بیان اینکه امروز زنان در خط مقدم جنگ ترکیبی و شناختی هستند، تصریح کرد: دشمن در عرصه مجازی موفق عمل کرده است، بنابراین فضای مجازی و رسانه ای یکی از جامعه هدف گسترده شما باشد و خود را مجهز کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم معصومه شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این مراسم، ضمن تبریک جشن فارغ التحصیلی طلاب، عنوان کرد: این جشن را که در ایام پرفیض و برکت ماه شعبان است، به فال نیک می‌گیریم، اما فارغ التحصیلی شما در حقیقت، آغاز راه و مسئولیت خطیر است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان کرد: ازدواج و فرزندآوری مقدمه هر کمالی است، ابتدا ازدواج و در صورت امکان، سعی کنید به ادامه تحصیل بپردازید.

شریفی تصریح کرد: هر طلبه ای وظیفه دارد در حین تحصیل، کارپوشه تبلیغی و فرهنگی داشته باشد و یک نیروی فعال در عرصه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی باشد.

وی تأکید کرد: تلاش کنید ابتدا خود را بسازید، بعد به جامعه سازی بپردازید، کار تبلیغی را شروع کنید، امروز در شرایط سختی هستیم، دشمن با تمام قوا وارد صحنه شده و جنگ ترکیبی و شناختی را شروع کرده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: دشمن در عرصه مجازی موفق عمل کرده است، بنابراین خود را مجهز کنید و بدانید ما در حال جنگ هستیم، در جنگ استراحت وجود ندارد.

شریفی با بیان اینکه فضای مجازی و رسانه ای یکی از جامعه هدف گسترده شما باشد، گفت: شما طلاب به عنوان سرباز ولایت و سرباز امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به جهاد تبیین بپردازید.

وی تصریح کرد: امروز در این جنگ ترکیبی و شناختی، نوک پیکان دشمن به سوی زن است و در این عرصه، جنس فتنه ها، زن‌ها هستند؛ امروز زنان در خط مقدم هستند و مردان پشتیبانی می‌کنند، برعکس دوران دفاع مقدس که مردها در خط مقدم بودند و زنان در پشتیبانی حضور فعال داشتند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها تأکید کرد: هر یک از ما با توجه به توان خود باید وارد عرصه شویم و آن فتنه‌ها را نه تنها خنثی کنیم، بلکه هجمه کننده به سوی غرب باشیم و الگوی ایرانی و اسلامی را که الگوی زن تراز ایرانی اسلامی است، به دنیا صادر کنیم.

شریفی در پایان یادآور شد: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در نظر دارد که شورای طلاب را به عنوان بازوان فرهنگی راه اندازی کند که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha