شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1074070
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
مصباح ما

حوزه/ ویژه نامه بزرگداشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی(ره) با عنوان «مصباح ما» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ویژه نامه بزرگداشت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی با عنوان «مصباح ما» به مناسبت همایش ملی ایشان در مشهد مقدس و به همت حوزه علمیه خراسان منتشر شد.

آیت الله مصباح یزدی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «از برکات خدا بر ملت ما و جوان های ما» بود، سال های متمادی در موسسه امام خمینی (ره) و بسیاری از محافل علمی و دانشگاهی دیگر به ترویج علوم دینی پرداخت و به حق یکی از ارکان های حوزه های علمیه بود؛ ایشان در جبهه مبارزه با کفر و نفاق نیز همواره در میانه میدان بود و سلوک علمی و عرفانی و اخلاقی خود را در راه خدمت به نظام اسلامی به کار می‌بست.

این ویژه نامه که در پاسداشت مقام مشکات معرفت و مصباح فضیلت انتشار یافته، دارای گفتارهایی از آیات و حجج اسلام والمسلمین مسعودی خمینی، تحریری، محمود رجبی، شب زنده دار، اعرافی، رشاد، میرباقری خیاط، خسروپناه، آقاتهرانی، شریفی، پیروزمند، رهدار، محمدی عراقی، برنجکار، ابوطالبی، مجتبی مصباح یزدی، علی مصباح یزدی و دکتر فنایی شکوری، فرامرز قراملکی، لگنهاوزن، رحیم پور ازغدی، جمشیدی و ... می باشد.

محتوای این ویژه نامه در چهار بخش «مصباح انقلاب»، «مصباح علم و اخلاق»، «مصباح نظام» و «مصباح مهر» طبقه بندی می شوند که هر بخش حاوی گفتگوهای ارزشمندی را با شخصیت های نزدیک به آیت الله مصباح یزدی می باشد.

همچنین در مطلبی از این ویژه نامه با عنوان«زلال، مثل آب و آئینه»، ناگفته های کوتاه و خواندنی از مرام و منش آیت الله مصباح یزدی و شخصیت علمی و سیاسی درس آموز ایشان در قالب برش های کوتاه و خواندنی ارائه شده است و در بخش دیگری به نام «چراغ راه» وصیت نامه ایشان به رشته تحریر درآمده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha