یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رفع مشکلات مردم استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه مسئولان است، گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد و یکی از مطالبات مهم ما استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص بومی در این حوزه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر، با اشاره به سابقه دیرینه مبارزاتی مردم استان بوشهر با استعمار و استکبار، اظهار داشت: رفع مشکلات مردم استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، افزود: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد و یکی از مطالبات مهم ما استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص بومی در این حوزه‌ها است.

وی یادآور شد: اتصال استان بوشهر به راه‌آهن یکی دیگر از مسائل ضروری است و انتظار می‌رود به عنوان یکی از مصوبات این نشست، نسبت به تکمیل خط ریلی بوشهر-شیراز اقدام شود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: مسئولیت‌های اجتماعی صنایعی که در استان بوشهر مستقر هستند باید تحقق پیدا کند تا مردم استان از ثروت ملی پارس جنوبی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha