یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شورای سیاستگذاری ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش

حوزه/نشست شورای سیاستگذاری ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، نوری وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضای شورا در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نشست شورای سیاستگذاری ستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، نوری وزیر آموزش و پرورش، حجج اسلام والمسلمین فاضل و خیاط مدیر حوزه های علمیه خواهران و حوزه علمیه خراسان و نیز معاونین وزارت آموزش و پرورش و نهادهای حوزوی در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: در این نشست آیت الله اعرافی و دکتر نوری با تأکید بر برنامه محور بودن همکاریها با تقدیر از تلاشهای دبیر ستاد همکاریها در این خصوص خواستار اظهار نظر مدیران و معاونینی هر دو نهاد در خصوص برنامه های جاری شده و از آنان خواستند ظرف یک هفته آخرین اصلاحات و نیز پیشنهادات خود را برای تکمیل این فرایند به دبیرخانه ستاد همکاریها ارسال نمایند.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها، گزارشی از فعالیت های انجام شده ستاد ارائه کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha