پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه

رئیس قوه قضائیه گفت: آن گونه که شایسته مردم اصفهان است، هنوز نتوانسته‌ایم به این مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور خدمت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه در اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز در جریان هجدهمین سفر استانی خود به اصفهان در اولین جلسه با تولیدگران استان اظهار داشت: خداوند را سپاسگزار هستیم در ایام ولادت باسعادت حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) به استان اصفهان سفر کرده‌ایم که در ایام دفاع مقدس، فقط در یک روز ۳۰۰ شهید گلگون‌کفن در آن تشییع شده است.

وی افزود: امیدوار هستیم در جریان این سفر بتوانیم قدم‌هایی در راستای رفع مشکلات استان اصفهان از لحاظ حقوقی و قضایی برداریم و به مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور این استان خدمت کنیم.
رئیس قوه قضائیه با بیان این که استان اصفهان دارای ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضایی است گفت: این مراکز و مراجع قضایی دارای مشکلات و کمبودهایی از لحاظ کادر قضایی و اداری هستند؛ لذا بر مبنای تدابیر اتخاذ شده و تمهیدات صورت‌گرفته تا شهریور و مهر سال آتی، نه در حد نیاز اما به مقدار ضرورت کارمند و قاضی به مراکز و مراجع قضایی استان اصفهان تزریق خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: همچنین در استان اصفهان مسائل و مشکلاتی از لحاظ داخل شهر بودن زندان‌ها وجود دارد که تلاش خواهیم کرد اقداماتی را در راستای جابجایی آنها انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عنوان کرد: به نظر می‌رسد که استان اصفهان در زمره استان‌های برخوردار کشور است اما آن گونه که شایسته مردم اصفهان است، هنوز نتوانسته‌ایم به این مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور خدمت کنیم.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اعزام هیأت‌های قضایی به شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان اصفهان و دیدارهای مردمی و بدون واسطه مقامات قضایی تصریح کرد: در جریان سفر امروز، تلاش خواهیم کرد در راستای رفع آن مقدار از مسائل و مشکلات استان که مستقیما مربوط به قوه قضائیه می‌شود، گام برداریم و سایر مسائل و مشکلات استان را نیز به قوای دیگر منتقل کرده و در تعامل با آنها در جهت رفع این قبیل از مسائل و مشکلات اقدام کنیم.

«نازنین‌زهرا و علی مرادی» فرزندان شهید مدافع حرم «حمیدرضا مرادی» در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان اصفهان به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم این استان، مقدم رئیس قوه قضائیه به دیار نصف جهان را گرامی داشت.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha