سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ جشن میلاد امام زمان (عج) در مدرسه علمیه ولیعصر (عج) رودان

حوزه / حجت‌الاسلام واحدی گفت: منتظر واقعی مسئولیت پذیر، اهل عمل، وفای به عهد، منتظر همراهی امر خدا با قلب و زبان، اهل دوستی با دوستان خدا و اهل بیت و دشمنی با دشمنان خدا و اهل بیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام اسماعیل واحدی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر (عج) رودان شب گذشته در جشن سالروز میلاد حضرت امام زمان (عج) که در این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: منتظران واقعی با ایمان خود زمینه را برای ظهور فراهم می کنند.

وی افزود: در مدینه فاضله که با حضور امام زمان (عج) ایجاد خواهد شد، شرایط اهل ایمان بسیار مناسب است و مردم با کمال آرامش به مسائل عبادی و غیر عبادی خود خواهند رسید.

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر (عج) رودان با برشمردن برخی از ویژگی های منتظر واقعی، یادآور شد: منتظر واقعی مسئولیت پذیر، اهل عمل، وفای به عهد، منتظر همراهی امر خدا با قلب و زبان، اهل دوستی با دوستان خدا و اهل بیت و دشمنی با دشمنان خدا و اهل بیت است.

حجت‌الاسلام واحدی در ادامه به برخی دیگر از ویژگی های منتظر واقعی پرداخت و بیان داشت: اهل ورع ، دارای آرامش در دنیای پر آشوب، در شرایط سخت و دشوار بهانه گیر نیستند، خودباوری و روحیه فعال دارند ، با فهم حقایق عالم مطمئن به ظهور هستند و با مقاومت سختی ها را پشت سر می گذارد.

وی تأکید کرد : فرج عالم گیر و واقعی در درون تک تک منتظران شکل می گیرد و همه عالم اهل عبادت و بندگی خدا می شوند.

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر (عج) رودان ادامه داد: گام دوم انقلاب نیز در راستای فرج تحقق می یابد یعنی مردم با پیشرانی خود بویژه جوانان، با خود سازی به جامعه سازی و تمدن سازی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی را به ظهور حضرت حجت (عج) متصل و پرچمداری و تبیین حقایق را در دست بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha