یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ پوستر هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان به مناسبت نیمه شعبان در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت و از تلاش‌های شبانه روزی آنان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل

در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم و یک هفته را به نشانه بزرگداشت شما شیران سرزمین مشخص کرده‌اند تا از زحمات بی‌شائبه شما فدائیان اسلام و انقلاب تقدیر شود، ما طلاب، روحانیون و مردم همیشه در صحنه و بصیر نیز بر خود وظیفه می‌دانیم که از زحمات شما گمنامان در انتظار فرج را ارج نهاده و پاسدار تلاش‌های بی‌دریغتان باشیم.

بی‌شک نظم، امنیت و آرامش کشور مرهون تلاش‌های بی‌وقفه، شبانه‌روزی و مجاهدت‌های خاموش حماسه‌سازان بی‌سنگری است که خود و خانواده را وقف امنیت این آب و خاک نموده و جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در رویارویی با دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب ایستاده‌اند تا گزندی کشور را تهدید نکرده و مردم نیز در کمال آرامش، کنار خانواده‌هایشان مسرور به گذران عمر مشغول باشند.

سربازان گمنام همچون مولایشان خوش‌نام‌تر از سایر نام‌ها هستند و هیچ نیازی به تقدیر، تشکر و قدردانی نداشته و ندارند، چراکه افتخار سربازی صاحب ‌العصر و الزمان(عج) برایشان بالاترین تقدیر بوده و از درجات بالایی در دنیا و آخرت برخوردار است. با وجود این، حال که مردم جهت قدردانی قادر به دیدار حضوری با شما نیستند، لازم و ضروری است جهت قدر دانستن نعمت امنیتی که در جامعه حکم‌فرماست، از شما تلاشگران عرصه ارتقاء نظم و امنیت و آرامش کشورمان صمیمانه سپاسگزاری نماییم.

بی‌تردید زحمات و مجاهدت‌های خاموش شما طلایه‌داران امنیت، مورد رضای حق تعالی قرار می‌گیرد و امید است در پیشگاه عدل الهی کماکان سربلند باشید و در ادامه این مسیر پرهیاهو و اقیانوس عظیم خطرات، با پیروی از فرامین گهربار مقام معظم ولایت، همواره پیروز و موفق بوده و با ظهور حجتش پرچم پرافتخار گمنامی را در جهان به اهتزاز درآورید تا شاهد امنیت و آرامش در سراسر گیتی باشیم.

و در پایان ما اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه گیلان بر خود لازم می‌دانیم که از مجاهدت‌های شما عزیزان، به‌ویژه در انهدام و خنثی‌سازی عوامل گروهک‌های تروریستی در کشور که بی‌شک موجب تامین امنیت، آسایش و آرامش برای ایران عزیزمان است، تشکر کرده و از خداوند متعال ضمن تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج)، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران را مسالت داریم.

مرکز مدیریت حوزه علمیه گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha