دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه اخلاق هفتگی

حوزه/جلسه اخلاق هفتگی با موضوع «امام شناسی و مهدویت» در مدرسه علمیه الهیه ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز جلسه اخلاق هفتگی با موضوع «امام شناسی و مهدویت» با حضور هبه ظهیری استاد مدارس علمیه خواهران ساوه در مدرسه علمیه الهیه ساوه برگزار شد.

خانم ظهیری ضمن تبریک میلاد حضرت ولی‌ّعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت: امام محمدباقر علیه السلام می‌فرمایند: گروهی را می‌بینم که از شرق برای به دست‌آوردن حق به پا می‌خیزند، ولی به آن‌ها نمی‌دهند و چون اینچنین می‌بینند، شمشیرهای خود را بر دوش می‌گیرند و تا اینکه قیام می‌کنند و پرچم حق را جز به صاحب الامر علیه‌ السلام تسلیم نمی‌کنند، کشتگان آنان شهیدند، اگر من آنان را درک کنم، جانم را برای صاحب الامر می‌گذارم.

وی با بیان اینکه اولین قدم برای زمینه‌سازی ظهور خودشناسی و تهذیب نفس است خاطر نشان کرد: برای اینکه جزء ۳۱۳ یار امام زمان باشیم دو راه بیشتر نداریم: اول دعا برای ثابت قدم بودن در این مسیر که امامان معصوم علیهم السلام به ما آموخته‌اند و دوم عمل و تلاش.

استاد حوزه خواهران در ادامه حجت‌های درونی و بیرونی جهت اثبات مهدویت را بیان کرده و افزود: حجت درونی انسان عقل اوست که همین وجه تمایز انسان با سایر موجودات است و خداوند بیشترین عقل را به حجت هر زمانه می‌دهد و امام زمان علیه السلام عقل کامل است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha