یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ حضور و سخنرانی مدیر حوزه علمیه در لشکر16 زرهی قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در جمع فرماندهان لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: سروری ملت ایران در جهان با انقلاب اسلامی شروع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه قزوین حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی در جمع فرماندهان لشگر ۱۶ زرهی قزوین ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) با اشاره به آیه ۵ سوره قصص «وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ»، گفت: اراده الهی بر این تعلق گرفته که ضعفا و کسانی که بر آنها ستم شده جانشینان روی زمین گردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: خداوند متعال در این آیه تصریح می‌کند که مشیت و اراده ما بر این است کسانی که در طول تاریخ بر آنها ستم رفته حق و جایگاهشان دیده نشده و کرامت ها و ظرفیت هایشان ملاحظه نشده آنها را سرور و بزرگ جهان قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی در ادامه با بیان اینکه سروری ملت ایران در جهان با انقلاب اسلامی شروع شد، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی علیرغم فشارهای خارجی و خیانت‌های داخلی عزت الهی به ملت ایران سرازیر و نیروهای مسلح با تمام فرصت‌ها در سایه انقلاب اسلامی به جایگاه خیلی رفیع و عزتمندانه رسیدند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت انتظار فرج، خاطرنشان کرد: در روایت آمده است افضل و برتر اعمال انتظار فرج است، از این رو بهترین حرکت‌ها و رفتارها در مسیر ظهور و آماده سازی برای ظهور از مصادیق افضل اعمال شمرده شده که این مهم خود فضیلت و ارزش است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به نفوذ دشمن در هر شرایطی، خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم دشمن همیشه در کمین بوده و از هر نقطه‌ای در حال ورود و نفوذ است؛ خدا را شاکریم که جوانان و نوجوانان ما آگاهتر از همیشه در صحنه حاضرند و استکبار جهانی این را بداند که هیچگاه نمی‌تواند این جوانان را استحاله کند.

وی در پایان گفت: غنای معرفتی و ضریب هوشمندی بالایی که نسل ایرانی بالذات در خودش دارد موهبتی الهی است؛ نسل ایرانی با موقعیت شناسی و لحظه شناسی به خوبی بحران‌ها را مدیریت کرده و دشمن را مایوس خواهد کرد.

سروری ملت ایران در جهان با انقلاب اسلامی شروع شد

سروری ملت ایران در جهان با انقلاب اسلامی شروع شد

سروری ملت ایران در جهان با انقلاب اسلامی شروع شد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha