شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یادواره شهدای عملیات غرور آفرین والفجر 9 و بزرگداشت سردار رشید سپاه اسلام، شهید خدا مروت گُلی، در کرمانشاه

حوزه/ یادواره شهدای عملیات غرورآفرین والفجر ۹ در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، یادواره شهدای عملیات غرور آفرین والفجر ۹ و بزرگداشت سردار رشید سپاه اسلام، شهید خدا مروت گُلی در کرمانشاه برگزار می شود.

سخنران: آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

مداحان:

حاج سید محمد جوادی

کربلایی امیر طلا جوران

کربلایی محمد مهدی دستمزد

زمان: جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰

مکان: مسجد النبی(ص) طاقبستان

این برنامه به همت هیئات رزمندگان اسلام استان کرمانشاه برگزار می گردد.

یادواره شهدای عملیات والفجر ۹ در کرمانشاه برگزار می شود


شهید خدامروّت گُلی گرمخانی سال ۱۳۴۵ در روستای گرمه خانی نورآباد لرستان دیده به جهان گشود. دوران کودکی را سپری و در سن ۷ سالگی همراه خانواده اش به شهر هرسین عزیمت کرد و مشغول تحصیل شد. پس از تحصیل وارد سپاه پاسداران شد و سپس ازدواج کرد که ثمره ازدواجش یک فرزند دختر است.

او ۶۴/۱۲/۱ در عملیات والفجر ۹ در منطقه عملیاتی سلیمانیه به وسیله تیر مستقیم دشمن به شهادت رسید و پیکرش در منطقه جا ماند تا اینکه ۷۷/۶/۲۰ به آغوش وطن بازگشت و در گلزار شهدای باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپردند .

بخشی از وصیت نامه شهید:

بزرگترین ستون دین، نماز است، اما نماز خواندن تنها کافی نیست، همینکه انسان نشست و دو رکعت نماز خواند، خیال کند بار از گردنش افتاده، باید نماز را بپا دارد، خیال می کند اگر دو رکعت نماز هول هولکی بخواند، فردا او را به بهشت می برند، خیر این خبرها نیست که قرآن کریم می فرماید «قُلْ إِنَّ صَلاتِی وَ نُسُکِی وَ مَحْیایَ وَ مَماتِی لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمِینَ.» یعنی: بگو ای پیغمبر همانا نماز و طاعت و کلیه اعمال من و حیات و ممات من همه برای خداست که پروردگار جهانیان است.

بله، انسان فقط بایستی سر تعظیم را در برابر پروردگار فرود آورد، نه در برابر آدم پولدار یا آدم زورگو و یا ساختمان و ... که امروز همه آن چیزها برای دنیای کفر، قابل پرستش است. بله جبهه رفتن باید برای خدا باشد، نماز جمعه باید برای خدا باشد، کمک به جبهه و فقرا، باید برای خدا باشد، حجاب باید برای خدا باشد و ... اگر به غیر رضای او باشد، هیچ فایده ای ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    برادر عزیز یادت گرامی راهت پر رهرو