یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمک رسانی

حوزه/ کاروان امدادی آستان مقدس عباسی در سوریه بیش از ۲۰۰۰ سبد غذایی در منطقه وادی القلعه در شهر جبله در استان لاذقیه سوریه توزیع کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کاروان امدادی آستان مقدس عباسی در سوریه بیش از ۲۰۰۰ سبد غذایی در منطقه وادی القلعه در شهر جبله در استان لاذقیه سوریه توزیع کرد.

نافع الموسوی رئیس هیئت آستان عباسی گفت: کاروان امدادی حرم حرم حضرت عباس (علیه السلام) به ارائه خدمات بشردوستانه در جهت کمک به مردم زلزله زده سوریه ادامه می دهد.

وی افزود: منطقه وادی‌القلعه یکی از مناطق زلزله‌زده است که هیئت آستان مقدس عباسی در آن توقف داشت و بیش از ۲۰۰۰ سبد غذایی در اختیار خانواده‌های زلزله زده قرار داد.

الموسوی بیان داشت: روند توزیع بر اساس یک ساز و کار سازماندهی شده و با هماهنگی مقامات مسئول در شهر و سایر مناطق صورت گرفت و تمام تلاش ها برای دستیابی و کمک به بیشترین تعداد ممکن از افراد زلزله زده انجام شد تا به دعوت آیت الله سیستانی و رهنمودهای متولی شرعی حرم مطهر عباس (ع) عمل کرده باشیم.

آستان مقدس عباسی کاروان پشتیبانی و امدادی را راه اندازی کرد که شامل مقادیر زیادی مواد غذایی و تجهیزات پزشکی و درمانی بود و همچنان به ارائه کمک های بشردوستانه به خانواده های زلزله زده ادامه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha