شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان گفت: آنچه امروز خطر دارد اینکه دشمنان فکر و قلب مردم ما را نشانه گرفته‌اند و برای تسخیر آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام غروی در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر سلفچگان با اشاره به فضیلت نمازجمعه اظهار داشت: در روایتی از حضرت محمد (ص) آمده است: هر که از روی ایمان و به‌حساب خدا در نمازجمعه شرکت کند، اعمالش را از نو شروع کرده است [خداوند به پاداش آن، گناهان گذشته‌اش را بیامرزد و نامه عمل جدیدی برایش باز کند].

وی در ادامه به ۲۲ اسفندماه که به نام شهدا مزین شده است، اشاره کرد و گفت: ما هم می‌توانیم با جهاد تبیین فرهنگ شهادت را نسل به نسل منتقل نماییم.

حجت‌الاسلام غروی افزود: حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: مسئله شهید و ایثارگری، کهنه‌شده نیست؛ این، موتور حرکت جامعه است؛ بعضی‌ها از این نکته غفلت می‌کنند...

وی افزود: تذکر دوم اینکه این انقلاب امانتی است به دست ما، دشمنان هم با جدّیّت بسیاری برای شکستن مقاومت ما برنامه‌ریزی می‌کنند که اگر غافل نباشیم با کمک خداوند باز پیروز خواهیم شد.

حجت‌الاسلام غروی ادامه داد: آنچه امروز خطر دارد اینکه دشمنان فکر و قلب مردم ما را نشانه گرفته‌اند و برای تسخیر آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی تأکید کرد: روزی در این کشور دشمن جنایت‌های بزرگ‌تر از مسمومیت دانش‌آموزان عزیز در مدارس شکل داد، مدارس بسیاری را به خاک و خون کشید و خانه‌های بسیاری را بمباران کردند و نوجوانان و دانش‌آموزان بی‌گناه بسیاری را به شهادت رساندند؛ اما در آن روز مردم دشمن را شناخته بودند و بر علیه دشمن متحّد بودند.

امام‌جمعه سلفچگان تصریح کرد: اما امروز صحنه متفاوت است دشمن قبل از اجرای عملیات در میدان‌های مختلف با تبلیغات سوء و فضاسازی سعی در فریب افکار عمومی دارد که متأسّفانه برخی جوانان و مردم ما را با خود همراه کرده است.

وی ابراز داشت: در جریان مسمومیت دانش‌آموزان عزیز دختر، بی شک دشمنان ما دست داشته و با کمک عناصر داخلی هر روز جنجالی به پا می‌کنند و این از جملاتی که متأسّفانه برخی چهره‌ها در فضای مجازی منتشر می‌کنند فهمیده می‌شوند که با نسبت‌دادن این کار به‌نظام می‌خواهند پس از جریان فتنة پاییز، ایران را متّهم به نقض حقوق زنان کنند و از مجامع بین‌المللی درخواست فشارهای بیشتری علیه ایران نمایند.

حجت‌الاسلام غروی افزود: اما کور خواندند جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب زن را به جایگاه‌های رفیع رساند و در مسندهای مختلف زنان فرهیخته و دانشمند ما مشغول به خدمت هستند و این اتّهام به جمهوری اسلامی ایران نمی‌چسبد چرا که در رابطة با زنان پیشرفت‌های بسیار زیادی داشتیم.

وی بیان داشت: نکتة آخر اینکه راز مسمومیت دانش‌آموز عزیز ما روزی برملا خواهد شد و ان‌شاءالله مطابق دستور رهبر معظّم انقلاب دامت‌برکاته عاملین این جنایت به اشدّ مجازات خواهند رسید و الحمدلله این فتنه هم به جایی نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام غروی تصریح کرد: اینجا لازم است که دشمنان ما بدانند مردمی که خود را برای ظهور حضرت حجت علیه‌السلام آماده می‌کنند هرگز فریب رسانه‌های فریبکار را نخورده و به امید خدا شما و عناصر داخلی‌تان را زیر پا له خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha