یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نکونام

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پی تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط دولت خبیث انگلیس این اقدام را پوچ و بی ارزش خواند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شهرکرد در واکنش به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط دولت خبیث انگلیس گفت: این دست اقدامات، تکراری، پوچ، بی ارزش و بیهوده غربی‌ها تنها استیصال آن‌ها را به جهان مخابره می‌کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری افزود: الحمدلله که دشمنان ملت شریف ایران جزو حمقا هستند زیرا به کرات تجربه تحریم را داشته و مشاهده کرده‌اند این دست اقدامات خبیثانه هیچ خللی در مسیر پیشرفت ندارد بلکه ما را مستحکم‌تر و اراده ما را برای مقابله با فرهنگ رو به زوال غرب قوی‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن از رشد فرهنگ اسلامی در سایه انقلاب آسیب دیده و نگران است و می‌خواهد مانع شود خاطرنشان کرد: مسیر پیش روی ستاد امر به معروف و نهی از منکر که باعث عصبانیت دشمنان شده قطعا با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت و این تحریم‌های پوچ مسخره کوچکترین خللی به این مسیر مقدس وارد نخواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مسئله احیای امر به معروف و نهی از منکر مسئله مهمی در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دشمن از مجموعه‌هایی که باعث احیای این دو واجب فراموش شده، می‌شوند هراسان است لذا از روی استیصال و بیچارگی رو به تحریم می‌آورد که مطلقا تاثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha