یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
برگزاری اردوی جهادی طلاب جهادگر

حوزه/ اردوی جهادی طلاب جهادگر مدارس علمیه امام مجتبی(علیه السلام) و امیرالمومنین(ع)بیرجند در ۸ روستای بخش ماژان به مدت ۳ روز در نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد حسینی رابط حوزه علمیه و هلال احمر استان خراسان جنوبی از برگزاری اردوی جهادی فرهنگی، تبلیغی و عمرانی در ۸ روستای محروم بخش ماژان از توابع شهرستان خوسف به مدت ۳ روز در نیمه شعبان خبر داد.

وی بیان کرد: گروه جهادی قاسم ابن الحسن مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) و گروه جهادی شهید بابایی مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین(ع)بیرجند با همکاری جمعیت هلال احمر، بسیج و خیران استان همزمان با ولادت امام عصر(عج) برنامه های جهادی خود را آغاز کردند.

برگزاری اردوی جهادی طلاب در ۸ روستای خراسان جنوبی + عکس

حسینی افزود: در این اردوی جهادی ۲۳ طلبه جهادگر ضمن توزیع ۱۰۰ بسته فرهنگی، بهداشتی و معشتی در زمینه های تبلیغی وعمرانی به مردم ۸ نقطه این بخش خدمت رساتی کردند.

رابط حوزه علمیه و هلال احمر استان خراسان جنوبی از فعالیت نوسازی سرویس بهداشتی و حصار کشی حسینیه در روستای سیدان خبر داد و گفت: طلاب جهادگر در مناطق هدف با فعالیت فرهنگی از جمله برپایی جشن های نیمه شعبان، کار با کودک و نوجوان در شب نیمه شعبان، پاسخ گویی به سوالات شرعی و اعتقادی و دیدار با خانواده شهید که رسالت اساسی یک طلبه است پرداختند.

برگزاری اردوی جهادی طلاب در ۸ روستای خراسان جنوبی + عکس

وی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی غبار روبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه و مسئولین در راستای بررسی مشکلات جامعه هدف بوده است.

برگزاری اردوی جهادی طلاب در ۸ روستای خراسان جنوبی + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha