دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرمانده انظامی فارس

حوزه/ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به شدت با افرادی که بخواهند چهارشنبه پایانی سال آسایش و آرامش خانواده های ملت ایران را به خطر بیندازند برخورد می کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی ظهر امروز در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه که در مجتمع شهید فعالی شیراز برگزار شد، ضمن قدردانی از خبرنگاران، اظهار داشت: همراهی با پلیس برای ایجاد آرامش و امنیت کشور و ملت عزیز ایران است.

وی با تصریح اینکه همه چیز انسان امانت است، اضافه کرد: گوشت، پوست، استخوان و فکر ما عاریه ای است که باید از آن برای دیگران استفاده کرد، برخی از بهانه ها برای خوشحالی و لذت بردن زیباست که عده ای آن را خراب می کنند، چهارشنبه پایانی سال بهانی ای برای خوشحالی خانواده هاست که عده ای آن را نازیبا جلوه می دهند.

فرمانده انتظامی فارس با هشدار به افرادی که می خواهند زیبایی های چهارشنبه پایانی سال را نازیبا کنند، گفت: به شدت با افرادی که می خواهند چهارشنبه پایانی سال را برای خانواده ها نازیبا کنند برخورد می کنیم، از این رو بیش از ۲۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف کرده ایم.

وی درباره تعطیلات سال جدید نیز عنوان کرد: پلیس مانند همیشه برنامه ریزی کرده است که سال خوبی را برای مردم رقم بزند، از این رو شعار نوروزی متفاوت با پلیسی مقتدر و حرفه ای را برگزیده ایم، در طرح نوروزی ۱۴۰۲ با راه اندازی هزار و ۳۰۰ گشت خودرویی، موتوری و پیاده را به مردم خدمت خواهیم کرد.

سردار حبیبی افزود: ۱۰ نقطه از استان را در سطح جاده با عنوان ایستگاه شادی انتخاب کرده ایم که عده ای از رانندگان خودشان می ایستند و عده ای را پلیس نگاه داری می کنند، در این طرح توقف چند لحظه برای عدم خستگی رانندگان دیده شده است.

وی با اشاره به کشفیات سال گذشته متذکر شد: با ۷۵ باند مواد مخدر برخورد شده است، دستگیری ۱۲ هزار و ۴۳۵ نفر در رابطه با جرائم مواد مخدر دخیل بودند، ۴ هزار و ۸۳۶ معتاد متجاهر را جمع کرده ایم، در سطح شهر کاهش تصادفات و در بیرون از شهر متأسفانه افزایش داشته ایم، در خصوص کالای قاچاق ۶۸۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق را توقیف کرده‌ایم که افزایش ۲۲ درصدی را شاهد بوده ایم.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ۷ درصد کشفیات نسبت به سال گذشته در فضای مجازی را داشته ایم، همچنین در خصوص اراذل نیز در سالی که گذشت ۲۷۶ برخورد با اراذل بوده است، در رابطه با موضوع ویژه مشاوره، فعالیت هایی را داشته ایم که این طرح در کلانتری ها راه اندازی شده است در این طرح از بیش از ۵۸ هزار پرونده ۷۲ درصد را به مصالحه بنشانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha