پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1076287
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
ث

حوزه / با بدرقه جمعی از مسئولان بیست و دومین اردوی راهیان نور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، صبح امروز بیست و دومین اردوی راهیان نور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و سفر پنج روزه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور آغاز شد.این سفر معنوی از سوی بسیج دانشگاه علوم پزشکی کاشان  با همکاری معاونت فرهنگی و  نیز دفتر نهاد نمایندگی  رهبری   در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد .

محمد رضا تقوی  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ، در حاشیه این مراسم اعلام کرد: در این کاروان ۱۲۰ از دانشجویان دانشگاه با ۳ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می شوند.

وی، با بیان اینکه در این حرکت عظیم فرهنگی روحانی و مبلغ نیز حضور دارد، گفت: قرار است زائران از یادمان‌های دوران هشت سال دفاع مقدس شامل دوکوهه، فتح‌المبین، شهدای گمنام اندیمشک، شهدای عملیات غرورآفرین والفجر ۸ در اروندکنار، شهدای علقمه، نهرخین، شلمچه، طلاییه و هویزه بازدید کنند.

وی  با اشاره به تاثیر معنوی این اردوها افزود: تشریح ارزشهای دفاع مقدس مهمترین هدف از برگزاری برنامه راهیان نور است و این اردوها نقش بسزایی در آشنایی نسل‌ های سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری دارد.

تقوی ابراز امیدواری کرد: این اردوها نوع نگاه جوانان و نسل سوم انقلاب به موضوع شهادت و ایثار را به کلی تغییر دهد و پل ارتباطی میان حماسه دفاع مقدس و جوانان باشد.

انتهای پیام

اعزام دانشجویان کاشانی به اردوی راهیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha