یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند گفت: از این رو لازم است در برنامه های ترتیل خوانی روح امید به جامعه دمیده شود و یک نشاط معنوی توسط فضای قرآن و ترتیل خوانی ارائه داده شود؛ لذا رنگ ها باید متفاوت و دارای حالت نشاط باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در نشست با اعضای ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته طی یک دهه اخیر در برگزاری این برنامه اظهار داشت: برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت آثار و برکات ارزشمندی را در راستای ترویج فرهنگی قرآنی برای استان داشته است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توسعه فرهنگ قرآنی یک کار نبوی است افزود: توسعه فرهنگ قرآنی را به ویژه در عمل باید گسترش داد و اگر خود قرآنی نباشیم فعالیتمان نیز موثر نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۲ ابراز داشت: ماه مبارک رمضان بهار معنویت است و باید مردم را بر توجه به مسائل دینی در این ماه توصیه کرد و برنامه های ترتیل خوانی هم هدایت آمیز باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند گفت: از این رو لازم است در برنامه های ترتیل خوانی روح امید به جامعه دمیده شود و یک نشاط معنوی توسط فضای قرآن و ترتیل خوانی ارائه داده شود؛ لذا رنگ ها باید متفاوت و دارای حالت نشاط باشد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر مساله ولایتمداری ابراز داشت: فتنه های زیادی در پیش داریم اما میزان عبور از این فتنه ها ولایتمداری است، اگر فتنه سر بلند کرد باید نگاه ما به سمت هدایت های رهبری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان همواره فرصتی مناسب برای توجه ویژه به نیازمندان بوده است گفت: با افطاری دادن و انجام رزمایش های معنوی و مواسات و نیز احسان قرآنی می توان در این ماه توجه ویژه ای به نیازمندان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری دیانت، ایجاد امید در جامعه، نشاط، ولایتمداری و احسان قرآنی را به عنوان پنج نکته مهم برای برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت مورد تاکید قرار داد و گفت: نوآوری و خلاقیت در برنامه بایستی به گونه ای باشد که با سال های گذشته تفاوت داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با تأکید ترویج فرهنگ قرآنی در خانه گفت: بایستی فرهنگ قرآن را به خانه ها ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha