یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری دوره تربیت مربی تجوید سطح 1 قرآن کریم

رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد: دوره تربیت مربی مهدویت در با همکاری بنیاد مهدویت خوزستان و مدیریت حوزه علمیه استان اهواز و دزفول برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی فرطوسی رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع مهدویت و نیاز استان به حضور مبلغان متخصص در این گونه مباحث، دوره تربیت مربی مهدویت با همکاری بنیاد مهدویت خوزستان و مدیریت حوزه علمیه استان در اهواز و دزفول برگزار شد.

وی افزود: ۲۰ نفر از طلاب خواهر و برادر در دوره تربیت مربی مهدویت با موضوع «علل غیبت امام زمان(عج)» و با تدریس حجت الاسلام مهدی حائری پور در سالن اجتماعات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)شهرستان دزفول به مدت ۸ ساعت شرکت کردند.

وی افزود: بررسی جریانی مدعیان مهدویت، دوران غیبت و علائم ظهور، شناخت امام عصر(عج) و رجعت از جمله موضوع های این دوره بود.

رئیس اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اعلام کرد: ۳۰ نفر از طلاب برادر و خواهر در اهواز دوره تربیت مربی مهدویت را پای درس حجت الاسلام زارعی نشستند و موضوع «غیبت امام زمان(عج) و فرق انحرافی »را مورد کنکاش قرار دادند.

وی هدف از برگزاری این دوره را تربیت مبلغ متخصص در زمینه نقد مدعی یمانی، بالا بردن سطح معلومات طلاب در زمینه مهدویت، توجه بیشتر به قشر مورد هدف فرقه ضاله یمانی و تبیین معارف مهدویت و ظهور منجی موعود از دیدگاه اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد.

حجت الاسلام فرطوسی گفت: آزمون های پایانی این دوره به اتمام رسید و اکنون فراگیران در مرحله ارائه مقاله علمی و سپس مصاحبه نهایی هستند و پس از آن به فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha