سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: دستگیری از برادر دینی برای هر کسی یک سرمایه گذاری معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در دیدار با جمعی از نیکوکاران شهرستان بیجار اظهار داشت: در آستانه سال جدید و ماه مبارک رمضان هستیم و باید از فیوضات این روزها نهایت بهره های معنوی را ببریم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی بخشی از جامعه در تأمین مایحتاج اولیه خود ناتوان هستند، لذا شایسته است که افرادی که از تمکن مالی برخوردارند در این روزها نیازمندان را فراموش نکنند.

استاد حوزه اظهار کرد: دستگیری از برادر دینی برای هر کسی یک سرمایه گذاری معنوی است؛ انسان با انجام امور خیر، زمینه دور شدن بلاها را از خود و نزدیکانش دور می کند، بنابراین انفاق در راه خدا امری بسیار پسندیده و مورد توجه دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به اینکه امسال ماه رمضان و عید نوروز با هم همزمانی دارند، افزود: از لحظه لحظه این روزها نهایت بهره معنوی را ببریم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: نیکوکاران شهرستان بیجار همه ساله نقش خود را در یاری رساندن به اقشار مستمند جامعه نشان داده اند و امسال نیز انتظار همه از این بزرگواران آن است که عید را به کام خانواده های فقیر، شیرین کنند که این کار در پیشگاه خدا از اجر والایی برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha