یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای فعالیت و تحصیل طلاب خواهر از افتتاح ۲۲ پروژه آموزشی و کمک آموزشی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای غلامحسین محمدی زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه خواهران در سومین آیین افتتاح ۲۲ پروژه آموزشی و کمک آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران که با حضور آیت الله حسینی بوشهری و به صورت برخط در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه مدارس علمیه در کشور، اظهار داشت: امسال سومین سالی که است که مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران توانسته با برنامه ریزی منسجم آیین افتتاح پروژه های عمرانی و مراسم کلنگ زنی پروژه های جدید را اجرایی کند.

وی تعداد پروژه های افتتاح شده در ۳ سال گذشته را ۸۶ مورد اعلام کرد و گفت: امروز در سراسر کشور ۴۸۰ مدرسه علمیه خواهران فعال بوده و شاهد فعالیت و تلاش شبکه ای بزرگی از خواهران طلبه در سطح کشور هستیم و در این زمان ۲۲ پروژه آموزشی و کمک آموزشی افتتاح و ۲۷ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران با مروری بر بودجه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پنج سال گذشته، تصریح کرد: اعتباری که دولت به مرکز مدیریت حوزه خواهران اختصاص داده نسبت به هزینه ها بسیار کم بوده و همین میزان اعتبار نیز بر اساس سیاست دولتمردان در ادوار مختلف تغییر کرده است.

وی، مدیریت و برنامه ریزی برای اجرای پروژه های عمرانی را کاری سخت خواند و یادآور شد: با توجه به بودجه کم مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، پروژه‌ها با اولویت بندی اجرای می‌شود و بودجه امسال با وجود افزایش هزینه‌ها نسبت به سال گذشته تنها ۲۲ درصد افزایش داشته است.

آقای محمدی زاده در پایان با ابراز امیدواری نسبت به تغییر نگاه دولت به بودجه حوزه های علمیه خواهران، بیان کرد: امروز همه بر تأثیر و نقش طلاب خواهر در جامعه واقف بوده و نیاز است بستر مناسبی برای فعالیت حوزه های علمیه خواهران و طلاب در جامعه ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha