دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اداره كا تبليغات اسلامي مازندران

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تمدن سازی اتفاق نمی افتد مگر اینکه مردم پای کار بیایند؛ لذا در این راستا طرح مهرواره محله همدل را از ماه مبارک رمضان پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام مهدی شریف تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشستی با عنوان "طلایه داران تبلیغ" در دفتر امام جمعه شهرستان قائمشهر، اظهار کرد: آنچه که امروز ضرورت دارد تلاش دلسوزان و مجاهدان عرصه جهاد تبیین، به ویژه روحانیون و مبلغان است که اجازه ندهند حرف خدا روی زمین بماند، بنابراین مبلغان، هیئت امنا، ارکان مساجد و فعالان فرهنگی نقش موثر و به سزایی در ترویج معارف الهی و اهل بیت(علیهم السلام) دارند.

وی ادامه داد: توجه مستمر بر زمان و آگاهی، تاثیر مستقیم بر رویکرد های ترویجی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان و محتوای تبلیغی مورد استفاده در این ماه با برکت دارد که نیازمند شناخت از موضوعات روز و دانش حوزه تبلیغی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: یکی از ضروریات جهاد تبیین، حال حاضر است که دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و ایجاد یاس در شرایط سخت معیشتی مردم است، که بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در رابطه با موضوع کشف حجاب و حوادث اخیر، باید همه بانوان و مومنین و دختران، پیگیر آن بوده و مطالبه گر شوند، چرا که، این برخورد ها و رفتار های برخی شهروندان، امنیت روانی و عاطفی جامعه را از بین می برد و برخلاف اصول و سیاست های تحکیم بنیان خانواده است.

حجت الاسالام شریف تبار تصریح کرد: باید با همه ی بانوانی که این نوع پوشش را انتخاب کرده اند، وارد گفت و گو شد و در فضایی دور از حساسیت و لجاجت، در قالب مشارکت مدنی، به همه شهروندان این نکته را گوش زد کرد که این رفتارها، خلاف قانون و شرع بوده و چه آثاری برخانواده و جامعه می گذارد که در این عرصه بانوان در تبیین عمومی نقش آفرینی ویژه دارند.

وی خاطر نشان کرد: موضوع مهم دیگر، تقویت پیوند های اجتماعی است، به میدان آمدن مردم در حل مسائل و مشکلات از مقیاس محله تا عرصه های بزرگتر، مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است، تمدن سازی اتفاق نمی افتد مگر اینکه مردم پای کار بیایند؛ لذا در این راستا طرح مهرواره محله همدل را از ماه مبارک رمضان پیگیری می کنیم و در واقع امروز امر مهم آن است که منابر و محافل راوی این همه همدلی و مواسات و خوبی ها باشند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha