یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه اردل

حوزه / امام جمعه اردل نسبت به وضعیت آب شرب این شهر انتقاد کرد و از مسئولین خواست این مشکل را از طریق استانی و ملی به‌طور جدی پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجتبی محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردل با اشاره به تقارن عید نوروز باستانی و عید فطرت پیرامون سال ۱۴۰۱ و اتفاقات شیرین و تلخ آن گفت: سال ۱۴۰۱ برای ملت ما سال شیرینی‌ها و سختی‌ها زیادی داشت که باید هم ظرفیت‌ها و شیرینی‌ها و هم تلخی‌ها و کاستی‌ها را در کنار هم دید و از آن‌ها برای ادامه مسیر زندگی درس گرفت و در پیش برد اهداف و برنامه‌ها موردتوجه قرار داد

وی ادامه داد: اتفاقات شیرین در حوزه پزشکی، هوافضا، صادرات نفت و برخی حوزه‌های دیگر تجربه‌ای گران‌بها برای استفاده بهتر در سال آینده است و همچنین اتفاقات تلخ در حوزه اقتصاد و معیشت مردم و همچنین ولنگاری فضای مجازی باید موجب عبرت ما در سال جدید باشد.

امام جمعه اردل با اشاره به اتفاقات شهرستانی در سال اخیر افزود: در حوزه شهرستان هم باید زحمات را در کنار عقب‌ماندگی‌ها دید چراکه در ارزیابی و بررسی اتفاقات و شرایط شهرستان در سالی که گذشت عینک تک‌بعدی زدن و فقط معایب را دیدن خسران است.

وی با بیان اینکه تحول شهرستان درگرو صورت تسریع بخشیدن به پروژه‌های مهم همچون راه‌های مواصلاتی و جاده‌ها خواهد بود، تصریح کرد: البته سرعت‌بخشی به این پروژه‌ها مهم امیدوارکننده بود که ضمن تشکر از مسئولین امر به ثمر رسیدن هر چه زودتر مسئله راه‌ها را خواستار هستم.

حجت الاسلام محمدی همچنین به مسئولین شهرستانی پیشنهاد داد با مشورت نخبگان مردمی در حوزه‌های تخصصی، پروژه‌های اولویت دار مجموعه و ارگان خود را برای سال۱۴۰۲ مشخص و اعلام عمومی کنند تا علاوه بر نظارت مردم، دستگاه‌ها نیز با چشم‌انداز بهتر حرکت کنند.

وی در پایان با ابراز گلایه از وضعیت آب شرب شهر اردل، اهمیت به سلامت مردم را بسیار مهم دانست و ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته از مسئولین خواست موضوع آب شرب اردل را از طریق استانی و ملی به‌طور جدی پیگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha