یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1077011
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
حجت الاسلام محمد قدرتی

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام ۴۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز در همایش تبلیغی توجیهی ماه مبارک رمضان که با هدف اعزام مبلغان به مناطق مختلف لرستان در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد با اشاره به اینکه تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ قرآنی و معنویت در جامعه است، گفت: روحانیون و مبلغان دینی با حضور در اماکن مختلف تبلیغی در بهار قرآن و بهار طبیعت به تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است، اظهار کرد: در این ماه تلاش می شود با حضور مبلغان برنامه های تهذیبی، محافل انس با قرآن و برگزاری ادعیه برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد: روحانیون در راستای ارتقا بصیرت دینی و فرهنگی افراد جامعه برنامه های تبلیغی خود را انجام دهند

حجت الاسلام قدرتی از اعزام ۴۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان لرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: روحانیون با استقرار در مساجد، حسینیه ها و اماکن تبلیغی به تبلیغ معارف دینی و سیره اهل بیت(ع) خواهند پرداخت.

وی در پایان یادآور شد: در ماه مبارک رمضان باید به تقویت بنیه های معنوی و ایمانی خود و دیگران اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha