پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت :نمار کلید واژه هدایت بشر به سوی رستگاری و سعادت است و تاثیرات بسزایی در زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در همایش استانی نماز که درسالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه نماز حقیقت انسانی و کلیدواژه هدایت بشر به سوی رستگاری و سعادت است، گفت: همه برای اشاعه و ترویج فرهنگ نماز در جامعه تلاش کنیم .

وی با بیان اینکه زندگی بدون اخلاق و معنویت بشر را به ورطه فنا و نابودی می کشاند، اظهار کرد: متولیان امر باید با بهره گیری از شیوه های نو در تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز در جامعه اثرگذار باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نماز علاوه بر ارمغان نزدیکی به خداوند، تاثیرات بسزایی در زندگی فردی و اجتماعی انسان دارد، خاطر نشان کرد: آثاری که نماز به ویژه نماز اول وقت در زندگی دارد والا و چشمگیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه نماز بشر را از زشتی و آلودگی باز می دارد، گفت: خداوند نماز را برای دوری انسان از تکبر واجب کرده است.

وی با اشاره به اینکه نماز وسیله تقرب هر پرهیزکار به خداوند است،افزود:نماز روح انضباط و نظم را در انسان نیز تقویت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر همت جهادی و مستمر برای اشاعه فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد و افزود: برای تحقق این مهم باید فلسفه، اهمیت و ارزش نماز برای همگان تبیین و ترویج شود.

در پایان این همایش از ۱۳ دستگاه برتر لرستان که امسال در امر اشاعه نماز موفق عمل کرده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha