سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
موزه آستان مقدس حضرت معصومه

حوزه/ نخستین موزه ایران و اولین موزه وقفی جهان با هزاران آثار موزه ای ارزشمند در ایام نوروز میزبان گردشگران، زائران و مجاوران حرم فاطمی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موزه فاطمی در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان با ویژه برنامه های متنوع به استقبال زائرین و مجاورین می‌رود.

بر اساس این گزارش: هفت خدمت در این ایام ارائه خواهد شد که اولین خدمت موزه، افزایش ۲ ساعته خدمات بازدید موزه در ایام نوروز بوده که از ساعت ۸ صبح الی ساعت ۱۸ عصر خواهد بود.

برگزاری نمایشگاه فصلی «بهار قرآن و عترت» با ارائه آثار قرآنی موزه فاطمی در صحن پیامبر اعظم(صلوات الله علیه و آله)، ارائه خدمات عکس یادگاری در موزه فاطمی، چیدمان سفره هفت سین موزه ای و صحنه های جالب در گنجینه های موزه چیدمان، روایتگری چیدمان جدید و محتواگری موزه فاطمی برای گروه های ایرانی و گردشگران غیر ایرانی با گفتمان مناسبتی، برگزاری مسابقه «هفت سین موزه ای » ویژه بازدید کنندگان حضوری موزه فاطمی با اهدای جوایز و متبرکات فاطمی، رونمایی از قرآن ها و آثارقرآنی نفیس موجود در موزه فاطمی در ماه مبارک رمضان و ارائه بلیط رایگان یا کارت تخفیف ویژه جهت بازدید از موزه فاطمی به قاریان و حافظان قرآن کریم و شرکت کنندگان در آیین های جمع خوانی قرآن بارگاه فاطمی در ماه رمضان از دیگر برنامه های موزه فاطمی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha