یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عکس

حوزه/ از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان،۱۱ کارگاه کودک با محوریت آموزش آداب زیارت و آشنایی با مفاهیم قرآنی و دینی به روش قصه و بازی در هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی بر پاشده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد،  مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: این کارگاه‌ها با محوریت شعار برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان «قرآن، خانواده و همدلی» از ۲۸ اسفند در هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی از جمله مجلل درویشی، فردوسی، فرهنگ و هنر، هلیا، تبرک، خورشید هشتم، حلما، اطلس، همتا، ارغوان و آبشار دایر شده است که فعالیت‌های این نمایشگاه‌ها تا ۱۱ فروردین ماه ادامه دارد. 

حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان با اشاره به اینکه در این کارگاه‌ها، بازی‌های قرآنی معنا محور ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده است، افزود: کودکان به همراه خانواده خود می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند و به صورت غیرمستقیم با مضمون آیات قرآنی آشنا شوند.  

 وی از این هتل‌ها به عنوان پایگاه‌های شروع زیارت عنوان کرد و یاد آور شد: هم چنین در این کارگاه‌های قرآنی در قالب قصه، نمایش، کاردستی، نقاشی، رنگ آمیزی، پازل و بازی و... سعی شده کودکان با آموزه‌های اسلامی، ادب حضور در آستان ملکوتی حضرت رضا(ع) و مناسک زیارت آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha