یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حاجی بابایی

حوزه / نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مدیریتی استان در کنار همدیگر به فکر رفع مشکلات مردم هستند و تا آخرین لحظه در این زمینه تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در نشست مشترک شورای اداری استان همدان با شهرستان‌ها که در دانشگاه خوارزمی ملایر برگزار شد، با بیان اینکه دولت و استاندار همدان به عنوان نماینده دولت در استان، خدمات زیادی در استان انجام داده‌اند، اظهار داشت: در کنار دولت، نمایندگان مجلس و مجموعه مدیریتی استان شبانه روز به فکر رفع مشکلات مردم هستند و برای آن تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای اداری استان، یادآور شد: پیام جلسه امروز به مردم این است که مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مجموعه مدیریتی استان در کنار همدیگر به فکر رفع مشکلات مردم هستند و تا آخرین لحظه در این زمینه تلاش خواهند کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط دولت در عرصه رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف، اظهار کرد: ارکان نظام در استان لازم است با وحدت و انسجام بیش از پیش دست به دست هم دهند و با کمک همدیگر مشکلات مردم را حل کنیم.

وی افزود: امروز زمان حرکت در مسیر تحقق شعار سال و انجام کار و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
    0 0
    راضی به این همه زحمت نیستیم یکم وقت هم برای خانواده و متعلقین بگذارید مردم زیادی خوشبحالشان میشه مشغول الذمه میشن