دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجید محبی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم

حوزه/ سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به افزایش آمار کرونا در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به این مسئله در صورت اجبار و به وجود آمدن حالت بحران، مجبور به تعطیلی برخی بخش‌های مراکز درمانی و اختصاص این بخش‌ها به کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجید محبی، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه هماهنگی طرح سلامت نوروزی به افزایش آمار کرونا طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به این مسئله در صورت اجبار و به وجود آمدن حالت بحران، مجبور به تعطیلی برخی بخش‌های مراکز درمانی و اختصاص این بخش‌ها به کرونا هستیم.

وی افزود: رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از ماسک ضروری است و افرادی که علائم بیماری دارند، از حضور در مهمانی‌ها و مراسم‌ها خودداری کنند.

محبی به افزایش بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: این افزایش حاکی از ورود موج جدید کرونا به کشور و استان قم است، لذا همشهریان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ضرورت IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
    0 0
    بسم اللّٰه الرحمن الرحیم اخیرا مجددا بحث کرونا و سویه جدید و افزایش آمار ابتلاء و مرگ، داغ شده است ۱ - دولت می بایست با حساییت تمام و رصد اطلاعاتی جامع، کامل و مستمر حتما و حتما صحت ادعاهای وزارت بهداشت را راستی آزمایی و پایش نماید ۲ - بیمارستانها مکرر بازرسی شوند، که اولا بیمار دیگری به جای کرونایی در آمار نیاید ثانیا رسیدگی به وضعیت بیماران بخصوص کرونایی کامل باشد ثالثا بجد از وزارت خواسته شود، آمار ریز ابتلاء و فوت بیماران به تفکیک واکسن زده و نزده ارائه نماید رابعا تمامی مراحل آمارگیری و تجمیع آمار پایش و صحت سنجی گردد خامسا مشکوک نبایستی توی لیست کرونایی آورده شود سادسا معیار رنگ بندی و تبعات بعدی مورد تجدید نظر قرار گیرد سابعا تناسب تعداد پزشکان سنتی و مدرن در مجموعه ستاد کرونا منطقی و معقول شود
  • لاخوف IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    نترسیم و نترسانیم. روشهای بومی بهترین راهکارند.
  • وابستگی فکری! IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    بدترین کرونا، کرونای «وابسته فکری» است. طرف متخصصش میگن ولی همه باورش توی القائات بهداشت جهانی خلاصه میشه!
  • تدبیر IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    بیمارستانها رسیدگی چندانی ندارند خیلی شان، گزینه بستری مدبرانه نیست.
  • بومی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    روشهای معمول و متداول مواجهه با آنفولانزاها یکی از بهترین راهکارهاست