چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
وحید هدایتی

 حوزه /معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: یکی از دسیسه‌های دشمن در بحث نفوذ، طرح نفوذ فکری و عقیدتی در حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی امشب در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن به خوبی فهمیده که برای نفوذ در جهان اسلام، بهترین راه نفوذ و تاثیر گذاری بر حوزه‌های علمیه است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: از همین رو جریان‌های معاند و دین ستیز همواره تلاش دارند که یک تنش مذهبی و عقیدتی در سطوح مختلف جامعه ایجاد کنند و لذا شایسته است که حوزه‌ها طلابی تربیت کنند که به‌خوبی دشمنان دین اسلام را بشناسند تا خدایی نکرده فریب مظلوم‌نمایی آنها را نخورند.

وی افزود: امروز دشمن برای نفوذ در حوزه‌های علمیه و دیگر نهادها و سازمان‌های فرهنگی، راه‌های مختلفی را امتحان می‌کند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار، تصریح کرد: یکی از این دسیسه‌های دشمن در بحث نفوذ، طرح نفوذ فکری و عقیدتی در حوزه‌های علمیه است.

وی خاطرنشان کرد: با این وجود باید گفت طلبه‌ای که از روحیه انقلابی برخوردار باشد، هرگز در دام مظلوم نمایی این جریان‌های فاسد و منحرف نخواهد افتاد.

هدایتی در ادامه خطر نفوذ جریان‌های سکولاریسم در حوزه‌های علمیه را گوشزد کرد و یادآور شد: جریان‌های سکولاریسم با استفاده از مهره‌های فریب خورده خود، تلاش دارند که حوزه را به انزوا بکشند و روحیه انقلابی را از طلاب و اساتید حوزه بگیرند، که این یک نقشه و توطئه شیطانی علیه جهان اسلام است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار کرد: طلاب برای مقابله بهتر و نیز شناخت دوست از دشمن، لازم است که نسبت به ارتقاء سواد رسانه‌ای خود تلاش داشته باشند، زیرا بخش اعظمی از جریان نفوذ دشمن از طریق فضای مجازی و رسانه صورت می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha