دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر /  دیدار اعضا مکتب امام زمان(عج) با امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: تمدن غربی به دنبال ترویج یک سبک زندگی خاص در جامعه است و لذا لازم است تا فعالین این عرصه، همچون سمن‌ها، موسسات و مراکز مشاوره که در راستای حفظ بنیاد خانواده تلاش می‌کنند، با یکدیگر برای دست‌یابی به اهداف موجود انسجام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، شب گذشته در همایش مشاوران و فعالان عرصه خانواده شهرستان همدان و مرکز جامع تحکیم خانواده، با بیان اینکه امروز برنامه‌ریزی اصلی دشمن در عرصه خانواده است، اظهار داشت: منظور از دشمن در اینجا صرفا آمریکا و کشورهای دیگر نیست و مراد تمدن غربی و سبک زندگی غربی است که تعریف آن‌ها نسبت به خانواده بسیار متفاوت با تعریف ما در کشور است.

وی افزود: تمدن غربی به دنبال ترویج یک سبک زندگی خاص در جامعه است و لذا لازم است تا فعالین این عرصه، همچون سمن‌ها، موسسات و مراکز مشاوره که در راستای حفظ بنیاد خانواده تلاش می‌کنند، با یکدیگر برای دست‌یابی به اهداف موجود انسجام داشته باشند.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در استان همدان، نیازمند توسعه فعالیت‌ها در عرصه حمایت از خانواده هستیم، گفت: برای کسب موفقیت، تا زمانی که رویکردهای فعالین یک دست و منسجم نشود، نمی‌توانیم به درستی مشکلات را حل کنیم.

وی با تأکید بر لزوم حمایت مسئولان از مجموعه‌های فعال در عرصه خانواده، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های سند فرهنگی استان، مسئله خانواده است و امیدواریم شاهد حمایت مسئولان و دولتمردان از فعالین این حوزه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، در ادامه با اشاره به اینکه تحمل شنیدن دردها و مشکلات اجتماعی یک خانواده، برای انسان بسیار سخت است، اظهار کرد: کودک ۹ ساله‌ای که برای مشکلات خانوادگی، گریه می‌کند دردی است که تحمل و دیدن آن بسیار ناراحت کننده است و باید برای رفع این مشکل و حفظ خانواده‌ها تلاش کرد.

وی با بیان اینکه کار در عرصه رفع مشکلات خانواده، وظیفه مقدسی است، گفت: فعالین عرصه خانواده بدانند که حفظ و احیا یک خانواده، به معنای حفظ یک جامعه است و این نشان دهنده جایگاه و ارزش این فعالیت‌هاست.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالین و مشاورین برتر در عرصه خانواده توسط نماینده ولی فقیه در استان همدان تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha