یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پژوهشی

حوزه/ معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد که در آغازین روزهای بهارقرآن برپا شده است، توانسته با ارائه بیش از ۸۰ اثر پژوهشی حضوری فعال و اثربخش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، امسال و در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد که در آغازین روزهای بهارقرآن برپا شده است، توانسته تا حضوری فعال و اثربخش داشته باشد.

غرفه آثار پژوهشی در این دوره از نمایشگاه با هدف تبیین و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و قرآنی، بعنوان یکی از ده غرفه بخش حوزوی نمایشگاه، به ارائه بیش از هشتاد اثر پژوهشی در قالب کتاب، پایان نامه، مقاله و رساله های علمی و منشورات علمی تخصصی که در معاونت پژوهش این حوزه به زیور طبع آراسته شده اند، پرداخته است.

در این غرفه، برخی از آثار فراخوان‌ها و جشنواره های آثار پژوهشی حائز رتبه شده، برخی از آثار انتشارات حوزه علمیه خراسان به همراه تعدادی از پایان‌نامه‌های حوزویان در موضوعات قرآن و عترت در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

همچنین ۱۴ عنوان اثر از انتشارات حوزه علمیه خراسان مرتبط با قرآن و عترت، ۳۱ پایان‌نامه و ۵۰ کتاب از مؤلفان و پژوهشگران حوزه علمیه خراسان با موضوع قرآن و عترت در این غرفه در معرض نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha