شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: دوازدهم فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم انقلاب اسلامی ایران است لذا مسئولان وظیفه دارند نسبت به انتقال اهداف و دستاوردهای این روز به نسل جوان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، در جمع مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس، با تبریک فرارسیدن سال نو و نیز ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایام پیش رو، فرصت مناسبی برای تحقق جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب آنرا وظیفه‌ای عینی، فوری، قطعی و همگانی دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، برگزاری پرشور برنامه‌های گرامیداشت روز جمهوری اسلامی را ضروری دانست و افزود: دوازدهم فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم انقلاب اسلامی ایران است لذا مسئولان وظیفه دارند نسبت به انتقال اهداف و دستاوردهای این روز به نسل جوان اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، دوازدهم فروردین، روز قدس و ایام الله دهه فجر را روزهای سرنوشت ساز تاریخ انقلاب و معرف ارزش‌های نظام خواند و گفت: متاسفانه در برخی مواقع شاهد کمرنگ شدن این مناسبت‌ها در استان هستیم که لازم است نسبت به این امر توجه بیشتری صورت گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، با بیان اینکه معرفی دستاوردها، اهداف و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی ضروری است گفت: حضور مسئولان و نیز اقشار مختلف مردم در برنامه‌های گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران باید حضوری موثر، دغدغه محور و آگاهانه باشد.

امام جمعه سمنان، در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال گفت: حوادث اخیر در سرزمین‌های اشغالی که گریبان سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی را گرفته است نشان می‌دهد همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش‌بینی کرده بودند ان‌شاءالله بزودی شاهد زوال و نابودی این رژیم خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر مسئولان برای برگزاری پرشور راهپیمائی روز قدس در استان را خواستار شد و گفت: لازم می‌دانم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام قندهاری در دوران تصدی مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، برای حجت‌الاسلام خرمیان که سرشار از انگیزه هستند آرزوی موفقیت کنم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان سمنان در بخش پایانی سخنان خود با یادآوری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص تحول فردی و اجتماعی اظهار کرد: باید در سال جدید با شناسایی نقاط ضعف و قدرت، نسبت به کاهش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، همچنین توجه به کادرسازی در دستگاه‌های اجرایی استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به انتقال تجارب، اطلاعات و مهارت‌های خود به سایر افراد اقدام کنند چراکه کادرسازی برای نظام اسلامی نه تنها برای کشور برکات فراوانی خواهد داشت بلکه بعنوان یک اقدام ارزشمند در پرونده اعمال انسان ثبت و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha