سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ناصر ابوشریف

حوزه/ ابوشریف گفت: عادی سازی با رژیم صهیونیستی خیانت است و باعث می‌شود صهیونیزم قدرت بیشتری برای ظلم و جنایت پیدا کند و همچنین کنفرانس‌هایی مانند شرم الشیخ را گسترش دهد لذا عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها خیانت به همه مقدسات اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی در ایران امروز (سه‌شنبه) در دومین جلسه سیاست‌گذاری روز جهانی قدس اظهار داشت: در سال جاری صدها خانه فلسطینیان نابود شده است و رشد شهرک سازی‌های صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگر افزایش یافته است که همگی نشان دهنده تلاش صهیونیست‌ها برای تثبیت وضعیت خود است.

ابوشریف تصریح کرد: اوج این روند را در روزهای آینده شاهد خواهیم بود به ویژه رو عید یهودیان که قرار است در آن صهیونیست‌ها عملیات گسترده‌ای انجام دهند تا دلگرمی به یهودیان بدهد، بر این اساس روز جهانی قدس امسال بیش از هر زمان دیگری از اهمیت برخوردار است.

نماینده جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: به اعتقاد من این پروژه‌ها با طراحی مسیحیت صهیونیستی صورت می‌گیرد که حتی در پازل صهیونیست‌ها حاضرند مسیحیت را تضعیف کنند.

وی افزود: عادی سازی با رژیم صهیونیستی خیانت است و باعث می‌شود صهیونیزم قدرت بیشتری برای ظلم و جنایت پیدا کند و همچنین کنفرانس‌هایی مانند شرم الشیخ را گسترش دهد لذا عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها خیانت به همه مقدسات اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha