یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: روحانیت می تواند در مسیر مهار تورم با صرفه جویی و قناعت و در جهت رشد تولید از جنس توسعه علم و دانش و مهارت افزایی با محتوای به روز گام های موثری بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی صبح روز گذشته در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور به نامگذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری ( مهار تورم و رشد تولید) اشاره کرد و گفت: روحانیت می تواند در مسیر مهار تورم با صرفه جویی و قناعت و در جهت رشد تولید از جنس توسعه علم و دانش و مهارت افزایی با محتوای به روز گام های موثری بردارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: گزارش‌های محوری از عملکرد حوزه‌ علمیه استان قزوین خوشبختانه مثبت بوده و وضعیت عمومی حوزه‌ه استان به سمت و سوی هم افزایی، همگرایی و همدلی برده شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حوزه استان در محورهای مختلف اعم از آموزش، تهذیب، پژوهش، تبلیغ‌، مهارت افزایی طلاب و برنامه های بصیرتی و کنشگری اجتماعی حرکت های ویژه‌ای انجام داده که علاوه بر برنامه‌های روتین و بخشنامه‌ای برنامه‌های ویژه ای هم طراحی شده است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین به مسئله جذب طلاب اشاره و عنوان کرد: مدیریت حوزه‌ علمیه استان این مهم را به عنوان اولویت نخست قرار داده است.

وی ادامه داد: آمار تقریبی و نسبی در مورد جذب افراد داوطلب به حوزه‌های علمیه نشان می‌دهد که آمادگی جذب چه در مرکز استان و چه در بخش‌های مختلف فراهم شده است، از این رو امیدواریم که با اتکا به ظرفیت‌های موجود و آمادگی‌های لازم، نتیجه خوبی در این مسیر رقم بخورد.

حوزه علمیه با تولید و توسعه علم و دانش در مسیر تحقق شعار سال حرکت می کند

حوزه علمیه با تولید و توسعه علم و دانش در مسیر تحقق شعار سال حرکت می کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha