شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار شهردار قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ شهردار قم گفت: اگر یک روز نظافت شهری، جمع‌آوری زباله، حمل‌ونقل عمومی و... توسط شهرداری صورت نگیرد، وضعیت شهر قطعاً غیرقابل‌تحمل خواهد بود و این موضوعات نیاز به تبیین و روشن‌سازی برای افکار عمومی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در دیدار مدیران شهری با آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه خدمت در شهر قم با توجه به عنایات حضرت معصومه(س) و حضرت ولی‌عصر(عج)، باعث افتخار است، اظهار داشت: با این رویکرد شهرداری قم در حال خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه انسجام و هماهنگی با نهادها و دستگاه‌های مختلف در قم وجود دارد، ابراز کرد: شهرداری در همه ایامی که همگان تعطیل بوده و یا شهروندان در خواب هستند، مشغول خدمات‌رسانی است که این موضوع جز افتخارات پرسنل شهرداری به شمار می‌رود.

شهردار قم خاطرنشان کرد: اگر یک روز نظافت شهری، جمع‌آوری زباله، حمل‌ونقل عمومی و... توسط شهرداری صورت نگیرد، وضعیت شهر قطعاً غیرقابل‌تحمل خواهد بود و این موضوعات نیاز به تبیین و روشن‌سازی برای افکار عمومی دارد.

وی با اشاره به نگاه محرومیت‌زدایی و تعادل بین مناطق در مجموعه شهرداری قم، اذعان کرد: اقدامات بسیاری در سال‌های گذشته در این زمینه انجام‌شده که این اقدامات از افتخارات این مجموعه است؛ به‌عنوان نمونه گل‌آرایی کاری به بالا و پایین‌شهر نداشته و همه شهر یکسان گل‌آرایی شده است.

به گفته سقائیان نژاد، تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت در آخرین مراحل اجرایی قرار داشته و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha