شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدرضا صادقی - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان

حوزه/ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: در سال ۱۴۰۱ برای بیش از۱۶ هزار نفر بر اساس سامانه رصد اشتغال، در استان سمنان شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، محمدرضا صادقی، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در شبستان حرم مطهر یحیی ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان سمنان اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات متنوعی در حوزه اقتصاد در سطح استان انجام شد ‌و خوشبختانه رتبه سوم کشور را در رشد اقتصادی بدست آوردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱، برای بیش از۱۶ هزار نفر بر اساس سامانه رصد اشتغال، در استان سمنان شغل ایجاد شده است، تصریح کرد: استان سمنان رتبه سوم  کشور در بحث تسهیلگری تولید(امنیت شغلی) را بدست آورده است.

وی افزود: افزایش سرمایه گذاری خارجی،  مردمی کردن اقتصاد،ایجاد شهر هوشمند، توسعه صنایع خلاق ، توسعه کشاورزی نوین و افزایش تولید شیلات و آبزیان  و توجه به افزایش بهره وری محصولات کشاورزی ، راه اندازی پلتفرم بازار آب  و توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان از رویکرد های مهم  حوزه اقتصادی در جهت رشد شتابان اقتصادی در سال پیش رو خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه فرهنگ کار در استان باید تبیین و نهادینه سازی شود، خاطرنشان کرد: بفرموده مقام معظم رهبری بزرگترین آفت یک جامعه انقلابی مصرفی شدن است و لذا فرهنگ مصرفِ درست و پرهیز از تجمل باید در جامعه نهادینه شود. در راستای جهاد تبیین در استان و ایجاد انگیزه، امید و نشاط فرهنگی و افزایش اعتماد عمومی، اقدامات نظام جمهوری اسلامی باید در جامعه و فضای مجازی اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha