شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای اداری چهاربرج

حوزه/ امام جمعه چهاربرج گفت: شعار سال ۱۴۰۲ علاوه بر مهار تورم و رشد تولید، در حقیقت سال مبارزه با فساد است و در این رابطه مبارزه با فساد در هر درجه‌ای و بدون تعارف مورد تأکید است.

حجت‌الاسلام اصغر جلالی امام جمعه چهاربرج، در اولین جلسه شورای اداری شهرستان چهاربرج در سال ۱۴۰۲ که صبح پنجشنبه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: همّ و غم ملائکه عبادت برای خداست و در ماه مبارک رمضان نیز انسان تلاش می‌کند همانند ملائکه وجود خود را با عبودیت و بندگی عجین کند.

وی با تأکید بر این‌که دعاهای روزه‌ داران در این ماه مستجاب می‌شود، افزود: طهارت انسان چهار مرحله دارد که سومین آن طهارت قلوب است که انسان بعد از طهارت ظاهری و باطنی، به طهارت قلوب می‌رسد.

امام جمعه چهاربرج با بیان این‌که خاصیت دنیا این است که انسان مقرب درگاه خدا شود، ادامه داد: بعد از نماز، شناخت خداوند و توحید، خدمت به خلق بالاترین عبادت بوده که مسئولان می‌توانند در این رابطه بسیار موثر باشند.

وی با بیان این‌که مسئولان با نیت صادقه و قلوب طاهره در خدمت به مردم، می‌توانند آخرت خود را آباد کنند، گفت: شعار سال ۱۴۰۲ علاوه بر مهار تورم و رشد تولید، در حقیقت سال مبارزه با فساد است و در این رابطه مبارزه با فساد در هر درجه‌ای و بدون تعارف مورد تأکید است.

تأکید امام جمعه چهاربرج بر مبارزه‌ بی‌تعارف با فساد

حجت‌الاسلام جلالی با تأکید بر لزوم مبارزه با فساد شرعی و اداری در سطوح مختلف در شهرستان چهاربرج، اضافه کرد: از فرماندار چهاربرج در راستای اهتمام به برپایی جلسات به صورت منظم قدردانی می‌کنیم و خواستاریم در سال ۱۴۰۲ بدون تعارف در راستای مبارزه با فساد گام برداشته شود و فرقی نمی‌کند که فرد خاطی رئیس باشد یا کارمند، البته خطای کارکنان نیز به پای رئیس هر واحد نوشته می‌شود، چرا که مدیران باید به حدی جسارت داشته باشند که از وقایع باخبر بوده و سیستم را به خوبی مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در مرحله‌ای است که در مقابل هیچ فسادی اغماض نخواهد کرد، ادامه داد: پاکدستی، پاک چشمی و پاکی قلب، مواردی است که باید بر سیستم اداری حاکم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha