دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: هیچگاه خواسته‌های رهبری با برگزاری جلسه و نشست اجرا نمی‌شود، کما اینکه ایشان نیز به این موضوع تأکید داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی امروز در نشست با جمعی از طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که با موضوع تحلیل سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سران نظام برگزار شد، اظهار داشت: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با سران نظام، ایشان نکات بسیار مهم و کلیدی بیان فرمودند که لازم است به آن توجه شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: همانطور که خبر داریم امسال از سوی مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و لذا همه وظیفه داریم تا برای محقق شدن این مهم تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی تأکید کرد: یکی از اصلی‌ترین مسایل امروز کشور در بخش اقتصاد، ایجاد ثبات در بازار است که آرامش در بخش اقتصاد، می‌تواند در دیگر حوزه‌ها آرامش ایجاد کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، افزود: ضروری است که همه ما در هر پست و جایگاهی که داریم برای تحقق شعار امسال جهادی کار کنیم، زیرا تجربه نشان داده که فرمایشات رهبری همیشه کارگشا و و راهبردی بوده و حرکت در مسیر فرمایشات ایشان زمینه‌ای برای اقتدار ملی کشور خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی، گفت: با این حال باید اذعان کرد که برخی از مسئولان و حتی دولت‌ها در بحث تحقق شعار سال و عملی کردن آن به نوعی منفعل عمل می‌کنند.

وی اظهار کرد: هیچگاه خواسته‌های رهبری با برگزاری جلسه و نشست حل نمی‌شود، کما اینکه ایشان نیز به این موضوع تأکید داشته و دارند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، خاطرنشان کرد: باید تحقق عملی شعار امسال از روز اول سال تا پایان سال نصب العین همه مسئولان و مردم در امور باشد و تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن آن به کار گیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha