شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قبانچی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی گفت: بازداشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نشان دهنده شدت درگیری سیاسی در آمریکا است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی در نماز جمعه نجف گفت: بازداشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نشان دهنده شدت درگیری سیاسی در آمریکا است و اینکه آمریکا در آستانه فروپاشی داخلی قرار دارد.

وی افزود: کسانی که از کشورهای عربی و غیر آن برای آمریکا لهله می زنند، باید متوجه شوند که آمریکا رو به نابودی است.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در بخش دیگر سخنان خود، تصریح کرد:گسترش جهانی تشیع که اخیراً شاهد آن هستیم را به شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) تبریک می گوییم، چراکه دکتر خالد برکات رئیس انجمن علمای طرابلس در این هفته تشرف خود را به مذهب تشیع اعلام کرد. .

امام جمعه نجف اشرف، در مورد مسائل داخلی عراق گفت: نخست وزیر عراق از طرحی برای ارتباط راه آهن بین عراق و ایران خبر داد که پس از ماه مبارک رمضان اجرایی می شود و گام خوبی برای ارتباط با کشورها و تبادل سفر است.

وی در بخش دیگر خطبه به قسمت جدیدی از بحث رشد انسانی با عنوان (تفکر در مورد دیگری) پرداخت و گفت: لیبرالیسم بر تفکر در مورد خود تأکید می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی از دعای ماه مبارک رمضان الهام گرفت که بر تربیت اسلامی تأکید دارد که شامل تفکر در مورد خود، سپس تفکر در مورد دیگری، سپس تفکر در مورد اسلام، سپس تفکر در مورد حضرت مهدی منتظر (علیه السلام) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha