یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / برگزاری مراسم جشن تکلیف دختران همدانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه دل‌های همه شما دختران پاک و نورانی است، گفت: از همین امروز سعی کنید با خدا دوست شوید و بدانید که در نماز، در حال سخن گفتن با خدا هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، شب گذشته مراسم «جشن فرشته‌ها» با حضور هزار نفر از دختران دانش‌آموز همدانی که به سن تکلیف رسیدهاند، با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت نماینده ولی فقیه در استان همدان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم که دانش آموزان دختر آغاز فصل عبادت و بندگی خود را جشن گرفتند، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی با تبریک جشن تکلیف به دختران، اظهار داشت: جشن تکلیف، به معنای یک جشن و عید واقعی است و از امروز شما با خدای خود حرف می‌زنید و مخاطب پروردگار هستید.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر خود را بدانید و به وظیفه‌ای که بر دوش شما نهاده شده به خوبی عمل کنید، گفت: امروز شما مسئولیت مهمی را پذیرفته‌اید و این توانایی را دارید تا در محیط‌های مختلفی که حضور دارید، همانند خانواده، مدرسه و محیط بازی، بر روی دوستان خود اثر گذار باشید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه دل‌های همه شما دختران پاک و نورانی است، اظهار کرد: از همین امروز سعی کنید با خدا دوست شوید و بدانید که در نماز، در حال سخن گفتن با خدا هستید.

در پایان این مراسم، تعدادی از دختران نوجوان در فضایی صمیمانه ضمن گفت‌وگو با نماینده‌ مقام معظم رهبری در استان همدان، به گرفتن عکس یادگاری مشغول شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
    0 0
    کپی برداری هم ممنوع
    • ممدوح IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 0
      کپی برداری ممدوح. فرمود: و لکم فی رسول الله اسوة حسنة. چه کسی سزاوارتر از علما به تاسی از آن حضرت؟ رهبر تاسی کردند در مهر، نماینده ایشان هم بدنبال ایشان. تایید و تشویق کنیم نه منع.