چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه بندرعباس

حوزه / حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت : ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با گسترش فضای ارائه خدمات و نوین سازی روند خدمات رسانی گام مهمی را در مسیر توسعه استان برداشته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، امروز در دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد با اشاره به مردم محور بودن فعالیت‌های ستاد اجرایی، اظهارداشت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) همواره با حضور خود مناطق کمتر برخوردار و حمایت از اقشار پایین جامعه نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم بر عهده دارد.

وی با اشاره به ارتقای سطح ارائه خدمات متناسب با نیاز جامعه، بیان کرد: باعث خرسندی است که ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با گسترش فضای ارائه خدمات و نوین سازی روند خدمات رسانی گام مهمی را در مسیر توسعه استان برداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: فعالیت ستاد اجرایی در زمینه‌های تکنولوژی‌های کشاورزی، پرورش آبزیان با روش‌های نوین و حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان از جمله این فعالیت‌های به‌روز ستاد است.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فضای خدمات رسانی را توسعه دهد

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) فضای خدمات رسانی را توسعه دهد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha