شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سرهنگ علی طرزی

حوزه / معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، گفت: مشاوره‌های قرآن بنیان می‌تواند به ترویج موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی که در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب تأکید شده، کمک کند.

سرهنگ علی طرزی معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  در تهران، اظهار داشت: در دو سال اخیر که مشاوره‌هایی قرآن بنیان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ارائه می‌شود، با استقبال خوب مراجعه کنندگان روبرو شده است.

وی با بیان اینکه این فعالیت، کاری جالب و جدید است، افزود: اکثر مشاوره‌هایی که در کشور انجام می‌شود، بر مبنای موضوعات غربی است و جا دارد که مشاوره‌های قرآن بنیان در کشور توسعه یابد.

طرزی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر روی سبک زندگی تأکید ویژه‌ای دارند، گفت: مشاوره‌های قرآن بنیان می‌تواند به ترویج موضوع سبک زندگی اسلامی و ایرانی که در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب تأکید شده، کمک کند.

معاون سیاسی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، خاطرنشان کرد: این گونه مشاوره‌ها هنوز جای کار زیادی دارد و نیاز به تبلیغ مناسب دارد.

وی اظهار کرد: ارتباط‌گیری با مجموعه‌ها و مؤسسه‌هایی که با جوانان سروکار دارند هم می‌تواند مفید باشد، البته باید این مشاوره‌ها در حوزه‌های مختلف به آن‌ها ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha