جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
سعید اردستانی

حوزه/ مشاور عالی رئیس نمایشگاه قرآن کریم گفت: فضای نمایشگاه، فضای تبلیغ و ترویج است، یعنی انس با قرآن کریم برای مخاطب اهمیت دارد و در این میان بخش مشاوره بر روی اصلاح سبک زندگی، اصلاح  فکر و اندیشه و برطرف‌کردن نیاز فکری مخاطبان تأثیر می‌گذارد.

سعید اردستانی مشاور عالی رئیس نمایشگاه قرآن کریم، در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، اظهار داشت: فضای نمایشگاه، فضای تبلیغ و ترویج است، یعنی انس با قرآن کریم برای مخاطب اهمیت دارد و در این میان بخش مشاوره بر روی اصلاح سبک زندگی، اصلاح فکر و اندیشه و برطرف‌کردن نیاز فکری مخاطبان تأثیر می‌گذارد.

وی افزود: به دلیل تهاجم فرهنگی دشمن و پیچیدگی‌های فکری که در جامعه وجود دارد، مردم به دنبال مأمن‌ها و مرجع‌های امن و معتمد می‌گردند.

اردستانی یادآور شد: نیاز داریم که محیط مشاوره دائمی باشد، آن هم با حضور مشاورهایی که مطلع، معتمد، معتقد، کارآمد و متخصص هستند و می‌توانند به رشد و بالندگی نمایشگاه کمک کنند.

وی تصریح کرد: اگر نیازهای مردم را به‌خوبی احصا کنیم و با تمرکز به آن‌ها مشاوره‌های لازم را انجام بدهیم، قطعاً بازخوردها بهتر و بیشتر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha