سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
محمد نجفی زاده

حوزه / حجت‌الاسلام نجفی زاده با اشاره به در پیش بودن روز قدس، گفت: روز قدس روز زنده نگاه‌داشتن شعله مقاومت و نقطه عطفی برای محور مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز، در مراسم وحدت علمای اهل تسنن و شیعه خراسان شمالی، اظهار داشت: روز قدس مقاومت را پررنگ‌تر کرده است.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی است که مقاومت به دلیل فضای معنوی این ماه و فضای مبارزه با ظلم که بخشی از تعالیم اسلامی است و در این ماه یادآوری می‌شود، خودبه‌خود جدی‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام نجفی زاده اضافه کرد: ازآنجاکه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز قدس است، یعنی این روز یک نقطه عطف برای محور مقاومت است.

وی بابیان اینکه روز قدس عقبه مردمی و جهانی جبهه مقاومت فلسطین قلمداد می‌شود، ادامه داد: همه جریان‌های مقاومتی و همه گرایش‌های مقاومتی، اقدامات خود را در روز قدس هماهنگ می‌کنند و روز قدس را یک نقطه عطف تلقی می‌کنند و این مسئله باعث شده که مقاومت به یک مسئله خیلی جدی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام نجفی زاده تصریح کرد: در حقیقت روز قدس نگذاشت صهیونیست‌های خبیث به اهداف شوم خود در بلعیدن قدس و الحاق آن به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی‌شان، موفق شوند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بر اساس برنامه‌ریزی که از سال ۱۹۴۸ برای اشغال فلسطین داشتند، تلاش کردند در مدت‌زمان کوتاهی، مسجدالاقصی را خراب کنند و آن هیکل مجهول را به‌جای مسجدالاقصی بسازند.

حجت‌الاسلام نجفی زاده افزود: اما روز جهانی قدس موجب شد که همه افکار عمومی جهان اسلام، متوجه مسجدالاقصی و جنایتی که در آنجا انجام می‌شود، شوند.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس باعث شد همه گروه‌های مقاومت با هر گرایشی گرد محور قدس جمع شده و به‌مرور یک وحدت رویه بهتری نسبت به زمان اشغال پیدا کنند و می‌بینیم که این وحدت هرروز بیشتر می‌شود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: در حقیقت روز جهانی قدس دست صهیونیست‌ها را از مسجدالاقصی و از مقدسات اسلامی در فلسطین کوتاه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha