دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روز قدس

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم(ص) : «مَن سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛

اگر کسی صدای یک مسلمان مظلوم را بشنود و به داد و فریاد او نرسد، مسلمان نیست.

روز جهانی قدس که یادآور نیت پاک رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (قدس سرّه) است؛ روز بیزاری جستن از فسادها، مظلوم‌کشی‌ها و ستم کاری‌های رژیم غاصب صهیونیستی و روز تجلی جهاد مسلمین جهان علیه ظلم و کفر استکبار است.

این غده سرطانی، پایگاه تروریسم است و ریشه کن شدن آن از غرب آسیا، آرامش و امنیت را به منطقه باز خواهد گرداند. اگر کشورهای اسلامی بر مسئله اصلی جهان اسلام یعنی فلسطین استقامت بورزند؛ این حرکت نزولی و رو به زوالِ رژیم غاصب صهیونیستی که آغاز شده است، با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

بی تردید مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و بیداد و سازش ناپذیری در برابر ستمگران، تنها راه پیروزی است؛ همانطور که مقاومت و پیروزی حماس و حزب‌الله لبنان در برابر رژیم تا دندان مسلح اسرائیل و آمریکای جهانخوار، وعده الهیِ «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» را تحقق بخشید.

به فضل و اراده‌ی الهی، توطئه‌های نظام سلطه علیه جهان اسلام در بیشتر موارد ناکام مانده است. صحنه‌ی حوادث فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان نیز به وضوح نشان می‌دهد جبهه مقاومت علیرغم حجم سنگین فشارها، همچنان با قدرت و تأثیر گذار پیش می رود.

لذا راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، در بردارنده پیام‌های مهم برای دوستان و دشمنان خواهد بود.

سازمان بسیج اساتید،طلاب و روحانیون استان سمنان شرکت در راهپیمایی روز قدس را، یک فریضه می‌داند و از همین روی ضمن دعوت از عموم مؤمنین و آزادگان برای حضور پرشور و گسترده در این میدان عظیم مجاهدت، یاد و نام شهدای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را گرامی می‌دارد و تأکید می‌کند که تداوم مقاومت در سرزمین‌ فلسطین و حمایت‌های جهانی از مجاهدان فلسطینی، قدس شریف را آزاد خواهد کرد و این پاره تن جهان اسلام به آغوش ملت اسلامی باز خواهد گشت؛ ان شاءالله.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha