یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روز قدس - صیدا

حوزه/ به مناسبت روز جهانی قدس، بخش صیدا در حزب الله، مراسمی را با حضور نمایندگان جناح های فلسطینی، احزاب لبنانی، شخصیت های سیاسی و دینی، برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت روز جهانی قدس، بخش صیدا در حزب الله لبنان، به همت دکتر حسین حاج حسن رئیس فراکسیون بعلبک-هرمل، مراسمی را با حضور نمایندگان جناح های فلسطینی، احزاب لبنانی، شخصیت های سیاسی و دینی و فعلان اجتماعی و جمعی از علما در خیابان پادگان محمد زغیب، صحن مجتمع سیدالشهدا (ع) در شهر صیدا، برگزار کرد.

این مراسم شامل اجرای ۸۰۰ پیشاهنگ از گروه پیشاهنگان امام مهدی (عج) و ۳۰۰ نفر از اعضای پدافند غیرنظامی سازمان بهداشت اسلامی در آمبولانس و آتش نشانی بود.

این جشن توسط حاج حسن نماینده مجلس لبنان با قرار دادن تاج گل بر مزار شهدای فلسطین آغاز شد و سپس این مراسم با قرائت قرآن، محفل انس با قرآن، اجرای سرود ملی فلسطین، سرود ملی لبنان و سرود حزب الله توسط گروه خوانندگی مهدی و گروه موسیقی پیشاهنگان امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همراه بود.

پس از آن گروهان فرماندهان، تکاوران، پیشاهنگان در انجمن پیشاهنگان امام مهدی (عج) رزمایش برگزار کردند و هر گروهان به نام یکی از شهدای قیام فلسطین نامگذاری شدند و پس از آن گردان های دفاع غیرنظامی در سازمان بهداشت اسلامی و نمایش آمبولانس، خودروهای آتش نشانی و نجات و موتورسیکلت رزمایش داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha