یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1081240
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
حجت‌الاسلام سالاری /سیریک

حوزه / حجت الاسلام سالاری با اشاره به مسئله عفاف و حجاب، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر دیدد که مسئله بی حجابی اصل اساسی دشمن بود؛ ما از حجاب کوتاه نخواهیم آمد؛ حجاب واجب شرعی و دینی است و از فردا باید در کنار برادران انتظامی باشیم و با متخلفان عفاف و حجاب برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار کرد: اساس آموزه های الهی بر محبت الهی است، مردم ثروت خود را در محبت الهی میدانند نه در مال، خداوند به نبی رحمت فرمود بگو به بندگان من غفور و رحیم من هستم.

امام جمعه سیریک ادامه داد: علت انحرافات در بندگی این است که ما حلاوت و شیرینی محبت الهی را نچشیده ایم.

وی اضافه کرد: روز قدس روز قدر است؛ امام(ره) با روز قدس کاری کرد که استعمار نتوانست این روز را از مردم بگیرد؛ روز قدس روز سر دادن ندای مردمی برای آزادی فلسطین است و این روز مظلومیت فلسطینی ها را علنی کرد.

وی ابراز کرد: امام با نام گذاری این روز نشان داد اولویت اول اسلام مسئله فلسطین است. صهیونیست ها قرار بود مسجد الاقصی را خراب کنند که امام(ره) این حرکتشان را خنثی کرد؛ در فلسیطین نبرد تن به تن نیست بکله نبرد تن با تانک است.

حجت الاسلام سالاری ضمن بیان تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش، این روز و رشادت ها و فداکاری های ارتشی ها را گرامی داشت.

وی در پایان با اشاره به مسئله عفاف و حجاب، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر دیدد که مسئله بی حجابی اصل اساسی دشمن بود؛ ما از حجاب کوتاه نخواهیم آمد؛ حجاب واجب شرعی و دینی است و از فردا باید در کنار برادران انتظامی باشیم و با متخلفان عفاف و حجاب برخورد شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha